tisdag 8 januari 2013

Sommarsemester bokad

Blev fortsatt sjukskriven. Till 10 feb. Kan känna en viss förbättring, vilket är positivt. Men är ännu inte återställd. Denna gång kommer jag varken stressa iväg eller rusa in i något utan att verkligen känna mig helt 100... Snart kommer jag ha ett avstämningsmöte med alla inblandade. F-kassan, jag, doktorn, kuratorn samt arbetsgivaren, kommer sätta oss och komma fram till en plan inför arbetsträningen , och för att komma tillbaka på ett smidigt sätt. Utan att "trilla dit" igen. Känns tryggt!


Vi har redan bokat våran sommarsemester. Detta år ska vi bila till Spanien, och hyra ett hus. Kommer bli underbart. För att vara säkra på att vi får de hus vi önskar, så var de lika bra att boka redan nu. Vi boka via Mas Amigos. Så himla smidigt!
 
Nu längtar vi som sören... Lång tid kvar, men vi har något att se fram emot.
 
EGEN POOL på tomten. Lyx eller lyx.. Oo vad vi ska njuta!!!
 
 
 
Plan 1, vardagsrum, kök samt 2st sovrum
 
Balkong, plan 2, från mitt & Michaels sovrum <3
 

Utsikten.....


 
Låt det nu gå snabbt till v29!!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar