lördag 26 januari 2013

4.7 kg från målvikt

Utan turtrosor bemästrade jag vågen ( de funka ändå, hepp hepp!! ) Jag ana stillastående alt ngt litet upp... Så var det MINUS 2 KG!!!! Wooohooo. Nästa delmål är målvikt! Jag är så glad. Jag sprudlar i kroppen, slår frivolter. Hade kunnat springa en mil nu av bara lyckoruset... Men det är lite förkallt, så jag avstår hehehehe. 4 hg kvar till nästa stjärna. Den ska klistras på nästa lördag. Det blir mitt veckomål. Nu har jag 4.7 kg kvar, och de är de som känns jobbiga. Den sista uppförsbacken. Så nu ska jag skynda långsamt. Verkligen inte stressa. Jag når målvikten när det är dax helt enkelt. Så mycket har jag lärt mig:)
 
Och pappa kom hem från akuten igår. Känns skönt. !!
 
 
 
 
 
 
 
 
 

1 kommentar:

  1. Syster yster!
    Stort grattis till minus på vågen <3 =)
    Nog för det är en uppförsbacke nu men det kommer du att fixa, känner ingen som är så målmedveten som du är när det gäller.... Ibland önskar jag att jag var lika fokuserad. Men det är rätt, skynda långsamt.... Då är det kanske lättare att behålla målet sen.
    Kram kram <3

    SvaraRadera