lördag 12 januari 2013

Piss skit!

Upp igen.... 0.3 kg. Helvetes jävla piss skit!!  Fattar nada. Nu e jag djupt besviken på mig själv.. Kommer aldrig bli ngn handling på H&M känns de som..  Andra veckan med +. Samvetet är rent med kost samt motion. Haft feber de senaste dagarna och bara vilat, och inte gjort av med speciellt mycket kalorier, men inte ätit mer för det. Druckit typ 100 l vatten, pissat som en gangster om nätterna. Inte ens de hjälper...  Nu är en maginfluensa mer än välkommen till denna kropp!
Dax att köra lite laxeringsmedel känner jag, för en kickstart på nya veckan!
Idag ska jag ändå synda med fattiga riddare! Ha! (tröstätning de lux) 

2 kommentarer:

  1. You my insparation anyway ;) du är GRYM babe!
    man har dåliga veckor, men vafan.. life goes on!!! :D skickar lite engeri till dig!!! pok / sanna king kong lang

    SvaraRadera
  2. Jag blir hänförd av din styrka och vilja...att du varje vecka orkar pressa dig själv till yttersta spets för att nå ditt mål...men älsade fina vän, varför trycker du ner dig själv så när resultatet inte är som du tänkt dig?!? Kroppen har säkert försökt återställa sig efter veckans feber och hållt på alla resurser för att du ska må bra igen...promenaderna har säkert omvandlat dina muskler i benen till starkare än tidigare... Nästa vecka har du säkert tagit igen med råge och får ett större plus.. varför har du så brottom för att nå ditt mål? Snälla söta fina du,skynda långsamt och va rädd om dig på vägen! Det finns bara en av dig och du behövet inte vara bäst för att vara bra <3 du är vacker oavsett vad vågen visar... Även om du inte tror det...

    SvaraRadera