torsdag 17 januari 2013

Bus shoppat

Igår sket jag min egen överenskommelse... Jag busa till det och åkte och shoppa på h&m TROTS! jag inte är nere på 75kg än... ( men de kläderna jag vill ha, kanske inte finns kvar om 1 månad...)  En klok vän sa till mig igår, för att lätta på samvetet : Shoppa nu, men använd de inte förrän du är nere på 75... Sant!!! Tack E :)
Det blev 2 tröjor och en skjorta. 2 av 3 är iaf i färg... Jag går annars i svart&vitt, som jag gjort i 100 år nu.  Men igår kände jag att för att ge mig själv en färgklick!  Vårens färger. Turkos och grön ( hette neon grön...? ) samt 1 grå tröja. Jag vill även ha en ljusblå skjorta, men den fanns inte i min storlek ( såklart!!!! ) Crapp!!!  Så får väl vänta in den, eller åka inom Landskrona och se om den är där... Annars kan de bli en klarblå tröja till helt enkelt.

Jag gjorde klart för kassörskan att jag är Sveriges sämsta människa med att kombinera färger. Hon log sött och hjälpte mig med de jag handlade igår. Tänk, inte viste jag man kunde ha vanliga blå jeans och en turkos tröja ihop... Man lär sig ngt nytt varje dag Moahahahaha...


JA, riktig usel bild.. Men det går ju numera inte spara bilder/foto på skrivbordet och hämta in här på blogger...Så nu får man ta allt via mobilen direkt... Not good!!!!

2 kommentarer:

  1. haha underbart! känner till det där med svart och vitt. Har också precis börjat bli lite mer färggrann.. sakta men säkert. Gött & shoppa lite, bra gjort! :)

    SvaraRadera
  2. Jag har oxå inofficiellt lovat mig själv att inte shoppa före jag är nere på 75. Men jag har såååååå mycket längre dit en dig :(
    Vad menar du med att det inte går att ladda upp från datorn? Det kan jag göra....

    SvaraRadera