tisdag 1 januari 2013

Nyår 2012 och 0 nyårslöfte

Nyår spenderades med goda vänner och deras 2 barn. Vi drack och åt gott, spela spel, barnen smälde raketer långt innan kl 00:00.
Åt massvis (åååååångest idag. Känner mig som en svullen ost!) 
Foundy, pommes, massa såser, god sallad med mögelost i (jamm jamm)  efterrätt delux (digestive botten, sen vispad grädde, ägg, smält vit- och mjölkchoklad, in med allt i frysen ett par timmar) samt en fete ostbricka. OCH massa lösgodis... Behöver jag säga jag rulla in i sängen inatt. Meen, nu är det bannemaj slutfrossat! Nya tag med vågen igen. Mama mia, den kommer sprängas på lördag... Hehehe
Vi spelade även spel igår med barnen. Familje Geni. Hur kul som helst. Och Michael kom underfull med, att han har en väldigt oalmänbildad fru!!  hahaha. Skit samma. Kul var det iaf och man kan ju inte vara bäst på allt hihi.




Idag har julen åkt ut! Allt är borta, ingen gran, inga tomtar och inga ljusstakar/stjärnor i fönstren. Faktisk skönt!!
Nyårslöften har jag inte. Inte lönt. Men en sak är iallafall säker. Jag ska gå i mål på vv, och bli guldmedlem. Men det får ta sin tid, i en långsam takt. Meeeen, till Påsk vill jag ha nått målvikten iaf.. Det är det ända kravet jag har på mig själv. Sen hoppas jag ju såklart på ett friskt och hälsosamt år för hela familjen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar