torsdag 24 januari 2013

Mys kväll med systerdotter

Idag hade jag bjudit hit Sannis på middag. Grillad kyckling, ugnsrostade rotfrukter, sås & potatis! De var premiär för mig att tillaga en egen kylling. Jag njöt när den kom ut ur ugnen. Woow, så gott det var. Härlig känsla när man lyckas med något!
Vi käkade, skrattade, åt efterrätt bestående av en enkel fruktsallad, skratta ännu mera, drack kryddat kaffe, prata hemlisar. Sanna har också gått med i Viktväktarna, så då är det extra kul när man kan peppa varandra, och byta recept, idéer mm.
En underbar kväll med mkt skratt och mys, som var välbehövligt.
Under em hade min mini bagare bakat kladdkakemuffins med hans vän, som han såklart bjöd på under kvällen. Tyvärr hade jag inte lika många points kvar som sanna, så jag fick vara utan, buhuhuuu. Men sånt är livet. Han får baka nya på lördag helt enkelt! :) 
Tack finaste Sanna för besöket. Får vi göra fler ggr <3

1 kommentar:

  1. Syster yster!
    Jag blir så glad när jag läser dina inlägg. Klart ni har roligt, det är ju så lätt att umgås med dig. =)
    Ha det så bra!
    Kram

    SvaraRadera