måndag 5 november 2012

Ljudböcker

Ljudböcker är min grej nu. Har svårt att koncentrera mig på vanliga böcker för tillfället. Funkar inte. Men ljudböcker därimot. Ett bra alternativ. Har lyssnat på 2 st nu på ett par veckor. ( ja, det tar sin tid det med... ) Kan varmt rekommendera dom..



Jag började med Hedmans. Intressant hur han levt sitt liv och hur han hamnade i drogmissbruket och hur han tog sig ur... Och Maggans bok... Majgadd vad hon vatt med om tråkigheter. Hade ingen aning.. Ändå har jag läst hennes blogg ett bra tag... Har alltid tyckt hon varit superrolig, en cool morsa och verkligen levt livet. Men vad hon hade i bagaget var en nyhet för mig. Fy fan... Vissa kapitel fick mig att må riktigt dåligt.... Vilken stark människa hon är..

Nästa ljudbok att plöjja igenom blir denna
 
 
 
Har läst 3 andra böcker tidigare av Viveca. De är med att rekommendera. Spännande böcker...Och alla hänger ihop. Så man bör börja med den första, I det lugnaste vatten.

1 kommentar:

  1. Åja, Maggans har jag oxå läst. Får rysningar bara av arr se titeln...Saknar böcker. Jag varken läst eller lyssnat på mycket lång tid. Hjärnan orkar inte :( Men det är kanske läge att prova med en ljudbok igen, och se hur det funkar.

    SvaraRadera