söndag 4 november 2012

Återfall... Aja bajja

Jag som lovade mig själv!!! Att INTE falla tillbak´s....


 
Skötte mig relativt bra under semestern... Ingen alkohol på hela veckan. Inga pommes, mkt sallad & frukt  osv. Knapt något gotte, men en och annan glass blev det.. Men sen, när vi kom HEM!! wojne wojne... Vad hände där...? Pizza kvällen vi kom hem..(aaaaah, livsfarligt! ) Kebabbsallad och marängsviss kvällen efter ( kalas dax ) vi kom hem. Kött, pommes och bea sås i fredags med lite ( mkt)  toblerone till efterrät. Massa micropop... Igår var det kladdkaka, tacos, smågodis, choklad... Läsk!!!
BAAAAM! Idag gav jag mig själv en rak höger och undrade vad jag höll på med... Varför förstöra kroppen så när det gått så bra?? Bara att inse man hamnat i ett "återfall" av onyttigheter.. Jaja, bara att kavla upp armarna, ta tjuren vid hornen och börja om på ny kula.... I morgon är allt som vanligt igen.. Lucas är i skolan, Micke på jobb, och jag tar det lugnt ett tag till här hemma...

Aaaaow nooooo, nu kommer vänsterkroken med.....




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar