onsdag 7 december 2011

Tjuvstart kan bli heltokigt

I morse startade jag min "jobb"hjärna något för tidigt.... Jag börja tänka jobb innan jag ens hade hunnit sätta mig i bilen ( livsfarligt! ). Jag var så inne i mina tankar att jag glömde bort skolan till Lucas.. När vi närmade oss affären sa han:
 -  Mamma, du skulle svängt där...
- va, vadå sa jag..
Oooops, vi missa vägen till skolan.....

Hahahaha, tänk om han inte sagt något alls, då hade jag kanske kommit ända in till jobb innan han ifrågasatt vad vi skulle göra... :)



I morgonbitti ska maken lämna honom. Jag ska inta en härlig jul-frukost på Hotell Kronan här i Landskrona. Jobbet fick en inbjudan och vi blev en liten skara som ska knalla dit.. Gratis är ju gott, och en hotellfrukost slår ju lätt en tallrik med yoghurt/gröt och en knäckemacka :)
Vi fick även en "pizza -vecka" denna vecka av KVD, mange tack... men nu börjar det bli trist med pizza-veckor... Helt plötsligt vet man inte vad man ska äta för ngt, som ska passa alla 12-13 st... och alla är trötta på pizzor verkar det som... Gud, vilket i-landsproblem jag ligger inne med idag... shitmajgadd..... På fredag är det julbord med jobbet. Vi ska äta på Curla samt spela lite " bowls" Gott ska det bli ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar