söndag 25 december 2011

Julafton

Julafton firades hemma hos oss igår. Vi börja med en jul-lunch med mamma & Lasse, Therese, Krille, Tommy, Jocke, Elise ( Jockes flickvänn), Marcus, farmor & farfar.
Efter lunchen kom det en " rolig tomte" enl Lucas. Krille gick " på toa" och i nästa sekund var här en tomte, Whaaat? Så skumt??? Jag/vi trodde Lucas såg det var Krille, men det hade han verkligen inte gjort.Tror man på tomten så tror man på tomten :)

En rolig tomte kom på en snabbvisit :)


Tramstomte :)

Lägg till bildtext

Halva styrkan gav sig iväg vid 14:30. De skulle fira julen inne hos Krilles föräldrar. Kvar blev mormor & Lasse, farmor & farfar. Lite efter 15 bankade det på dörren så vi trodde nästan någon skulle slå in den.. Och vem stod där utanför.....? Joooo, självaste jultomten!!! OMG!! Då tomten hade mycket att stå i en dag som denna, blev vistelsen inte allt för lång, men fullt tillräcklig! Lucas fick ännu flera klappar, to m "jag" fick en julkklapp. Har jag varit så snäll? mmmmm uppenbarligen. Tack mina älsklingar!

Lucas var helnöjd även denna dag/kväll. Så mkt fint han fick. Allt från Lego till fina kläder. Det har byggts massvis med lego nu. Kul när han reder allt själv!


Självaste jultomten!

To.m mormor hade varit snäll :)

Äntligen dax att öppna :)

Halva gänget :)

En ny planch! :)

Sverige träningsoverallen, yippie!
Lego City Polislastbilen

Min julklapp, en elektrisk fondygryta! :))

Efter tomten gått igen, så begav sig även mamma & Lasse. Farfar åkte tillbaka till sitt boende. Kvar blev farmor. Vi fick en lugn och stillsam kväll som bestod av UNO och plump. Jättemysigt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar