måndag 5 september 2011

Spinning premiär i Häljarp

Efter lunch idag fick jag ett infall att ringa gymmet för att höra om där fanns någon ledig tid till light spinningen... På ett sätt hoppades jag att där fanns plats, på ett sätt ville jag hon skulle säga : tyvärr, fullt!  Jag har ju "egentid" varje mån & ons som jag tycker är skönt..  Tjejen i andra ändan luren, sa att där fanns plats. Jag komunisera med mitt inre väldigt snabbt och bokade tiden :)  Det var ju typ nu eller aldrig. Jag är jätteglad jag bokade och gick dit, det var fantastiskt jobbigt! Svetten lacka som den ska, och känner jag är på rätt väg nu... Bokade dock inte på onsdag som jag tänkt.. Inte för jag inte orkar.. Men jag vill känna hur det känns i kroppen i morgon med mina diskbråck och mitt lår... Jag vill skynda långsamt!

1 kommentar: