onsdag 28 september 2011

Ignorering pågår

Åååh, varför drabbas jag med nu? Nej nej nej! Vill inte bli sjuk, har verkligen inte tid eller lust just nu!!.så jag tot ignorerar mitt halsont och det eviga nysandet..... Har drukigt massa te, rött, grönt, vitt, svart, you name it... Ätit honung, viks, tatt otrivin, ja, det var nog allt... Och jag intalar mig själv : jag ÄR frisk, jag är inte sjuk..... :)

Idag skulle jag ta en lunchträning... Hmm, tråkigt nog hade jag glömt alla saker hemma så det blev inget... Tro det eller ej, men det finns inte tid att åka hem om och hämta kläderna, varenda minut är värdefull. Nu när vi bara är 3 på kontoret gäller det att passa sin tid.... Tränade i måndags, ett bra pass,.tänkte köra nästan lika idag... Vill inte tappa min motivation nu heller, när jag äntligen är  G igen :) Men allt har väl en mening... Då jag inte mått 100 idag, skulle jag nog helt enkelt inte träna.... Så måste det vara... Aja, gör nytt försök i morgon....

Var på stan en snabbis med. Fönstershoppade lite, eller tanke shoppade kanske man med kan säga. Hittade en riktigt snygg jacka på H & M, även en söt rosa blus och ett par superfina finbyxor. Ett par jeans med . En fin vit tröja på Gina och ett par snygga manchestersbrallor på kappahl... Allt detta shoppade jag i en dröm på ca 13 min... Här går det undan, ching ching.....

Efter denna snabba visit i stan, åkte jag vidare till ö b. Skulle införskaffa hörlurar till Lucas, kom ut med det och en massa annat som inte stod med på inköpslistan... ???Varför blir det alltid så? Ska ha 1 grej, kommer hem med 150 till typ..... Hmmm......

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar