tisdag 27 september 2011

Handel och vandel...

Idag for familjen ner på center syd efter jobb. Maken behövde en ny höstjacka.
Stanna först till på lovley Skopunkten... Alla valde varsitt par. Nu är fossingarna redo för hösten. Dock skulle jag kunna frossa i flera skor... Jobbigt att välja.... Men de jag valde satt som en smäck :)
På Team Sportia hittade tillslut Michael sin jacka.. Herre gud, han tog mer tid på sig att välja än jag gör.... :)
Såklart hitta minimannen en snygg Addidas tröja som han tjata till sig........... av pappa!!?! Jag hade sagt nej redan, tyckte han kunde önska sig den i julklapp, han blev sur och jag gick och  ställde mig i kassan och pratade med säljaren och iakttog man & son på håll.... :) Hmm han bros på sin mamma kan jag ju skriva här... Jag var precis likadan...... Hihihi

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar