onsdag 7 september 2011

Det blev soffan inatt igen

Vi har nu passat svärmors " flatte" i 1 v, och hon ska bo här ännu en vecka... På dessa 8 nätter hon varit här, har jag sovit i min egen säng 2 hela nätter, resten av nätterna har jag tillbringat på soffan... Nu känner jag i kroppen att det är jättejobbigt......  Jag sover inte som man ska, ingen sammanhängande sömn Blir störd varje natt.. Vi har ingen dörr i sovrummet heller, så man kan liksom inte stänga henne ute.. Tajan snarker med, som en häst. Men honom kan man säga till, så slutar han iaf. Lizen skiter fullständigt i vad jag säger....

Trots jag är irriterad varje dag pga detta, fungerar det ändå bra med att ha dratt ner på rökningen. Jag är imponerad av mig själv. I mån blev det 5 cigg, igår 4½, då var ändå 3 av dom "jobb cigg".......

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar