måndag 12 september 2011

Pust, flämt, oj, ooh, host, puuust

Tja, sådär lät det nere på slingan innan ikväll.... Jag avboka min spinningtid jag hade på gymmet. Fick ett sug på att jogga idag. Jag saknar det jättemycket!! Suget övertala mig att masa mig ner på slingan trots dåligt väder. Ångrar inget, allt kändes ok, och jag tog det väldans lugnt. Om sanningen ska fram, så orka jag ändå inte mycket mer. Helt slut... Gick t o m lite grann... 3.6 km på 26:31 min.....Galet vilken oform man är i! Jag ska tillbaks där jag var i våras, vägen är lång, jag tar säkert en och annan omväg, men jag vet jag kommer komma dit igen :))

1 kommentar:

  1. Klart du kommer dit igen! Men ta små steg, så du inte skadar dig...
    Jag satt mitt års-mål ( och tillika persbästa) i dag!!!! 26:44 på 5km (på löparbana dock...)
    Håller tummarna för dig oxå!

    SvaraRadera