tisdag 20 september 2011

Återförenade...

Heter det så? Hmmm.. Jaja, Idag var jag , hör och häpna, på gymmet i Häljarp på lunchen och " tränade"!!!, Wiihoo. En kär återförening kan man nog säga.. Det har varit "slut" mellan oss i ½ år.. Men idag så kände jag att det blev "vi" igen :) Läste på min träningslapp, jag har inte tränat styrketräning sen den 22/3, : Say whaaaat" kände jag, oj, har det redan gått så lång tid..... Tiden går fort när man har kul... heter det inte så...

Lånad bild, ej från Häljarp.
Och i morse jogga jag 3,5 km också... Vad har hänt med mig?? Jo, jag har gått upp 150 kg minst!!!, har en rumpa större än 2 basketbollar, har " kärlekshandtag" som hänger utanför jeansen.. Sexigt.. Nä, verkligen inte för 5 öre... Känner mig så ful & usel för jag slarvat såhär..... ( fet, ful & värdelös, det uttrycket känns bra med här, lite då & då iaf... ) Jag är verkligen inte ute efter att bli snygg eller så, få värsta fasta kroppen, NEJ så är det verkligen inte!  Men denna kroppsbyggnad håller inte.. Jag vill bara känna mig hälsosam och komma i mina kläder igen som jag hade i våras, utan att skämmas.... Var morgon står man och " andas" i sig jeansen, ,,, tänk när man bara kan "dra på dom" utan bekymmer :) Sköööön känsla... Känner att jag äter rätt hälsosamt med, iaf i veckorna.. På helgen kan det skena iväg lite extra, men det ska man väl få unna sig.
Så nu har jag satt upp nytt schema för träningen.. Jogga eller spinna 3 ggr i veckan och träna på gymmet tis, ons & tors under lunchen. Så blir nog detta bra :)

Framtida Linda hahahahahaha

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar