måndag 21 mars 2016

Lov och plugg...

Lov? In my as! Har suttit heeeela dagen med engelskan... 
Adjektiv Verb böjningar och fan och hans moster... Samtidigt läses en novell på engelska.. Kika på mitt uppdrag .. Nästa Tors ska 4 stora uppgifter vara klara och inlämnade.. Det ska analyseras, skrivas 400 ord om ett påstående,,,de ska läsas och hämtas texter på nätet,, mm mm.... Samtidigt som dessa verb och tidsformer ska sitta... Jag börjar tvivla på mig själv ... Vad e det jag gett mig in på ? Jag är så fullmatad idag så jag minns inget av vad jag läst.. Förutom novellen,,,den är faktiskt riktigt bra ! Men vad är en bal på slottet? Detta måste gå. Klar slutet på maj. Bara att kämpa på!! 

Lucas har lov......Elin åkte hem idag och Eric i morgon fm.. Jag vill klona mig själv.. Plugga och mysa med lurre under lovet  går inte ihop... och jag måste profitera engelskan... Han blev iaf träningsledigt resten av veckan. Skönt som fan.  
Lurre och Elin var ute på promenix idag med Fredrik .. Fick denna bilden .. Så mysigt och Sånt underbart väder!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar