torsdag 10 mars 2016

Kaosdag delux

Försov oss idag.... Min kl ringer alltid 05:35... Jag går upp, tar kaffet i lugn och to,,,chillar....gör vid mig..  Väcker Fredrik strax efter 06:30 , sticker strax innan 7,, är på jobbet i tid... 
Idag........ Fuck!!!! Sovit oroligt (mardrömmar) sista ggn jag kolla kl var 04:17,,, nästa gång jag öppna ögonen var de ljust ute - något stämde inte.... Kl var 06:47... Whaaaaaaaaaaa jag vråla vi försovit oss...jag blev som ett åskmoln direkt ... Stress är INTE min melodi på qvisten... Freddan tog det piano.. Som ALLA killar gör - de går upp, tar på sig - klara att åka ...typ!!!! Jag halsa en kaffe...tog en kattatvätt, på med lasor, en cigg, lite smink,, sen var jag klar.. Körde 07:20... Var på jobb innan 8..,men ändå 30 min sena... Fuck! Hela dagen tot förstörd 

Visste jag hade gått upp på Vv med idag... Men INTE 1,7kg!!!?????!! Tippa 0,5 som mest , men hade förhoppning på minus ändå ( inställning!) 
1,7kg upp på 2v.... Va händer med min kropp???????
Jag hatar mig själv!!!! Jag tycker illa om mig själv... Och jag är såååååå besviken på mig själv!!!!!! Min självkänsla OCH självförtroende finns inte mer,,
 Jag promenerar, jag äter ordentligt i veckorna! Punkt. Varför funkar inte sp på mig????? De går så jääääääääääävla bra för precis ALLA andra!!!!! Gud har beslutat jag ska vara överviktig resten av livet! Så e de bara!!!! Aja,, jag fick iaf äran att väga under 67kg i ca 8 mån... Sen drog de iväg... Idag 10kg övervikt som enl plan i jan skulle vara borta 4 juni... Skrattar högt nu..,HAHAHAHAHAHA , möjligtvis 4 juni 2043......om jag lever så länge....

Hey everybody ,,, this is me! The real me 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar