onsdag 9 mars 2016

As arg!!!!

Har haft 3h egentid... Ätit gott och haft soffhäng.. Gjorde ett lååååångt blogginlägg om de senaste 2v... Vad händer ??? Jo de försvinner av en ren olycka !!!!!!!!!! Jävlapissskitshelvete Rövsmör! Moget ... Jag svipa bort det :( 
Pallar inte skriva om allt,,,lägga ut bilder! Egentligen för arg för att skriva! 
Livet just nu i korthet : 
jobb jobb jobb...Syv saker mm -kul såklart, helt ny värld,Love it ,,,  Ägarbyte, Nya arbetstider (- slut på lyxlivet....7:30-14:30 varje dag för min del,, Fredde måste köra till 16..)  
Planering för plugg i 10v... Börjar på måndag...Kommer bli jättestressigt och mycket..massa prov OCH nationellt prov...Högskoleprov på lurres födelsedag...Måste lägga ett pussel för att få ihop allt 
Lurre flyttar hit i 2v perioder här,, bor hos sin pappa 1v, här 2 osv, fram till juli. 
Bankbyte ska ske i april ... 
Viktväktarna har fått bortprioriteras,,nya tag i morgon igen- Måste gå dit med svansen mellan benen..känns som jag gått upp 3 kg...
Sover dåligt,,,sällan!  oroar mig, stressar upp mig... 
Mamma blir defenitivt inte bättre- snarare tvärtom - hon är elak och spänd !! " vi/jag hälsar aldrig på, hon har tråkigt , hon vill hänga sig,,,  de e fel på hela världen, tvn  gick sönder och de blev kaos,,kommer man inte när hon ber en rasar hennes värld,, jag kommer inte-trotsar! Vill inte! 

Trots livet ser ut såhär,,så är det en slags vardag.. Egentligen inte lönt att stressa upp sig och va irriterad ,,eller ha prestationsångest - Leder inte till något bra ändå ... Lika bra att " Love Life " liksom,,, chilla med livet... ❤️ Allt löser sig... Men jäkligt skönt att få skriva av sin aggression ibland 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar