lördag 8 mars 2014

Vv, flytt & mello

Grrr, morr fräs spott...
Hade bloggat om min dag precis.. Och aaaallt försvann.. Genom min feta tumme som kom åt något.. Aaaaaah..
Lång historia kort :
Viktväktarna *check * still going strong! Håller mig på banan, och hade tillochmed ett minus på 0,6. Livet är grymt nu!
Jag lägger ju numera upp insta bilder ang skolan. Tycker de är förbannat kul!!! 9orna är på klassresa i Hamburg denna helgen. Får bilder skickade till mig för utlägg. I morse kom lätt den bästa bilden och kommenteren ever! Haha, jag skrattar ännu. En av lärarna tog müsli på yoghurten under frukostbuffén, trodde han,  Det var rostad lök! Hahaha. Vilken härlig start på dagen! Hade jag sett de "live"  tror jag att jag hade skrattat så jag kissat i brallan!
Hjälpt systerdottern Sannis att flytta lite idag. En svinsnygg etta i Landskrona är nu hennes hem! Jag förstår att hon är mer än nöjd! Nu ska jag bara få dit kotten till henne, hehe (internt skämt) 
Ikväll är det final i mellon! Jag älskar mello, speciellt finalen. Ska bort till Linda & Krille på melloparty. Jag känner för att bli så tramsigt berusad, röka, dansa på bordet mm...  Gå al in liksom.. Längesen det var så! Får se vad som händer... Håller självklart på Oskar Zia och Ace Wilder.
Flyttsaker..
Mästaren!
Härligt stort kök, inkl diskmaskin
Jättefint badrum!
Sannas utsikt :)
Müsli ala rostad lök...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar