onsdag 19 mars 2014

En dag som gärna får ta slut!

Idag är en sån dag som man bara vill pissa på! Dra täcket över huvudet och vakna upp till en ny, bättre dag... Dagen idag, borde inte funnits..
Var inblandad i en liten incident i morse.. Mitt fel... Därför mår jag piss över det.. Har så fruktansvärt dåligt samvete så kroppen, hjärtat, hjärnan synkar överhuvudtaget inte alls idag...

Jag skulle skrämma en elev idag.. Som var portad från källaren.. Men busade ner sig ändå... trodde nog inte jag såg "hen"..... Men de gjorde jag.. Tålamodet brast... Jag skoja med en spagettislev.. Låtsa jag skulle kasta den.. När armen nästan var rakt fram, med full kraft, stanna jag upp... dessvärre inte sleven.. Den knäcktes.. Och for i full kraft, rakt i ansiktet på eleven..
Kunde gått riktigt riktigt illa... Jag skämdes, och skäms fortfarande... Man gör inte så.. Varför drabbas jag av sånthär...? Svårt att släppa det.. Det var en olyckshändelse, det hände inget allvarligt... Men ändå.... Åååååå, vill bara sjunka under jorden...
Krama eleven så hårt jag kunde, bad om ursäkt 100 ggr om..
"hen " blev såklart förbannad, skrek, svor, gick banannas... Tot! De sekunderna som allt skedde, är som tiden stod stilla......
Fy fan för mig!!! Känner mig som en urusel människa! Kan ju bara gå till mig själv och Lucas.. Som förälder, hade jag blivit vansinnig om han berättade att skolvärdinnan, kasta en slev i ansiktet, med full kraft.....

Jaja, jag blir inte förvånad om maffian kommer och hälsar på en dag......

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar