tisdag 11 mars 2014

Oh, what a day..... Som lider mot sitt slut

Kaoz med kidsen på jobb i rastgården, som sluta med jag fick stänga ner källaren från lunch tills jag sluta.. Fick hjälp av min chef . Han tar verkligen tag i saker och ting, reder upp allt med en gång. De är i sådana här läge, man märker skillnad på chef & chef.. I morgon ska alla städa nere hos mig (yes, barnarbete delux!, dock välbehövligt)
Vi har fått tillökning på personalsidan med 2 pers.. Bampadabaam! En som kallar sig Grekiska guden.. (vet faktiskt inte hans namn, haha )  sen Johnny Lundberg från Bois. Detta kommer bli super!

Igårkväll var jag på en snabbvisit hos syrran.. Vi drack lite java och snacka lite. Jag tittade även på Sannas fd soffa, som jag ska köpa. Äntligen en grå soffa! Jabadabbadooooo ;). Skrev även ett sms till pappas fd gode man, om att han måste återkomma med en dag som passar för en date med oss..  Blir galen på honom! Vi vill få ett avslut, han borde själv vilja ha det! Jävla idiot!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar