lördag 13 april 2013

Valet & kvalet en trött morgon

I morse väckte Lucas mig 9:20 med :Mamma, vi måste gå upp nu. Du ska till viktväktarna...
Åååh, jag var så jefra trött!! Ville bara säga :Vi skiter i de idag och sover vidare... Men jag for upp i ren panik... Satte på de obligatoriska kaffet. När jag satt och sippra på de, funderade jag på att verkligen skita i vägningen idag. Kände mig ändå tot misslyckad. Och få ännu ett plus på vågen är inte vad jag behöver. Meeeen, min älskade son övertalade mig. Han sa ;Mamma, du säger alltid! du gått upp, så är det ändå tvärtom. Kom igen nu, så åker vi. Öööh okeeey chefen.... På med palter och borsta gaddarna, sen drog vi.
Med andan i halsen, sist som alltid, dundrade jag in som ett yrväder och bemästrade vågen. Woop woooop, minus! - 1.1 kg.
Nu är jag tillbaka på min idealvikt igen. Känns skönt. 4 vägningar kvar innan jag är guldmedlem. Detta kan funka :) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar