torsdag 18 april 2013

Ljuvliga dofter och en stöld

Idag doftade det "jul" härhemma. Lucas & David hittade lussebullar i frysen och tog de som fika. Aaaaah Majgadd vad de lukta gott! Jag fullkomligt dreglade över fatet som kom ur mikron... Efter att ha torkat dregglet, fick jag sätta klädnypor på näsan för att undkomma doften, låsa in mig i tvättstugan medans de mumsade på i uterummet...
 
Idag har jag varit en "tjuuuuv"  hehehe. Var och vattnade blommor hos pappa, och tog posten. Samtidigt passade jag på att ta en gammal bänkskiva som stod i "hans" förråd.. Den har stått där sen 2009, så hoppas den inte blir saknad. Bättre den kommer till användning hos mig ;)
De jag upptäckte bara, var att de egentligen inte är en bänkskiva, utan en jäkla "sidovägg" man sätter på ett högskåp i köket. Hahaha, skit samma, hos mig blir de en bänkskiva! Och snart, när jag fjäskat för grannen, kommer den vara på plats i min tvättstuga. Tjooho, efter många års väntan, börjar jag se ett slut på de rummet.....

1 kommentar:

  1. Ha ha ha... Tjuv.... Men syster yster då, förstår inte vem du är lik ;-)
    Men du har väl ändå bara lånat den på obestämd tid, eller? Hi hi hi...
    Starkt jobbat att motstå lussebullarna, hade jag aldrig klarat... Du har den bästa motståndskraften alltså.... Wopwop....
    Kram <3<3<3

    SvaraRadera