onsdag 3 april 2013

Ett besök i Mecka & grymmeförkyldning

Igår besökte jag mitt Mecka. Ullared med andra ord ;) Jag, Therese, Gunilla och vår Privatchaffis Krille.
Hitta dock inte så mycket av de jag var ute efter, men kom ändå hem med 3 kassar. Blev lite nya toppar, en bikini (tantvarning enl min man, men "i Love leopard" haha, kände mig lite som en Hollywood fru, medans han sa jag åldrades lätt med 30 år)  ett par brallor, ett par capribrallor, underkläder, 2 jackor, örhängen, ljusstakar, 2 par stolar vi kan ha med på lucas matcher mm. Ville ha fler byxor (tyckte de behövdes nu efter viktnedgången) men hitta inga som varken satt bra eller var sköna.. Skit! Men men, ibland hittar man, och ibland hittar man inget, och igår var en sådan dag. Hittade inte ett par brallor till lurre heller. Helt fel storlekar... Men köpte kallingar, en almanacka m hundar och en kökskniv till honom. Och lika glad för de blev han, underbart! Sen kommer han få en onepece och 2 t tröjor på hans kalas på lördag från mormor /farmor +lite uteleksaker som jag med hitta åt honom.
Det var en härlig dag, men liiite för mkt folk för min smak.. På hemvägen explodera min näsa totalt. Blev superförkyld. Nös & nös & nös. Tror bannemaj jag slog världsrekord... Idag är helt stopp i kranen, skallen bankar och nässprayet används flitigt! Kalastajm på lördag. Har verkligen inte tid att vara sjuk nu!

1 kommentar: