lördag 22 september 2012

Svajigt på vågen..

Säg den lycka som varar...  Förra veckan var det - 1.3 kg.....  Idag + 0.2 kg... ?  Kroppen är allt bra konstig.  Jaja, det är bara att acceptera. Så länge JAG vet att JAG skött mig känns det okej ändå (vågar inget annat, kroppen &  knoppen mår ju inte 100 nu heller....)

To m skippat alkohol nu i 3 v,  ja, inte för jag dricker ofta, men har unnat mig ett glas rött på fredagskvällen (fredagsmys)  och även ibland på lördagen.. Och där spar man verkligen kalorier/points. 2dl är hela 5 points... Galet. Vitt vin är ännu värre.. 

Igår var vi och käkade på byns golfkrog igen. Åt en fantastisk "Majssoppa". My god,  godaste jag ätit på länge!  Kanske den som ligger kvar i kroppen sen igår? Efteråt slog det mig att där kan ju varit grädde i den...  Skit samma,  nu siktar vi mot minus igen nästa vecka och mot nästa stjärna som är 2.5 kg ifrån mig!



Mobilbilder suger verkligen.... och det här med "print screen" är INTE min grej. Har verkligen INGEN ANING om hur man gör. Mannen är inte hemma heller.....  :(

1 kommentar:

  1. Hej igen syster yster!
    Visst är det märkligt när vågen talar ett annat språk. Men det är nog som du säger, mår inte kroppen 100% så tar den ut detta på annat sätt. Jag har liknande bekymmer, tycker jag är superduktig men inget händer på vågen... Men men, det ändrar väl sig!
    Kram och ha det så jättebra!!!

    SvaraRadera