lördag 8 september 2012

Och så kom det där jävla pluset..

Idag var det plus på vågen. Helvetes jävla pisseskit!!!! Vrålar ännu er svordommar inom mig....Inte alls vad jag behövde nu..Upp 0.4 kg. Jag som bara hade 0.2 kg till nästa Stjärna :(Nu har jag 0.6 kr kvar dit, och istället för tot 12 kg kvar,  har jag. 13..    Detta var ett slag under bältet...  Jag har skött mig i veckan med,  så därför fattar jag ingenting..  Jaja,  livet är väl som en berg och dalbana, det går upp och det går ner..  Mätte mig också med måttbandet.. Inte ens där en förändring... 

1 kommentar:

  1. Plussen kommer emellanåt. Så är det ju, och det vet du innerst inne. Men jag förstår att du är arg, för kul är det inte, hur normalt det än är.
    Det är bara att fortsätta vara duktig, så kommer minusen tillbaka, och sakta men säkert går det neråt :)
    hejja-hejja!

    SvaraRadera