lördag 15 september 2012

Idag lossnade det på vågen.

Idag, liksom alla lördagar när det är dags att bestiga den där gråa digitala klumpen på golvet, var ångesten med mig. Tog en djup suck och klev upp... vågade inte titta. Jag hör min konsulent säga :Bra jobbat Linda! - 1.3kg...
Whaaat?  Glädjen var enorm. Gjorde high five med Lucas som var med som stöttepelare idag. Yes, äntligen!  Kan det vara för man släpt alla tankar i veckan, och bara varit. Ingen aning, kommer inte grubbla på det heller. Nu ska jag njuta av min andra stjärna som jag fick idag, nu är jag 6.7 kg lättare än vad jag var i början på maj. Så skönt. 12 kg kvar till mål.

2 kommentarer:

  1. Underbart! Där ser du - pluset förra veckan var bara tillfälligt - du hade säkert fått ner lite av de 1.3 redan då, men just det dygnet du vägde dig var kroppen i obalans.
    Hejja-hejja!

    SvaraRadera
  2. Bra där Syster Yster :-)

    SvaraRadera