fredag 7 september 2012

Sjukstuga..

I onsdags gick jag hem från jobb. Trött, orkeslös, ont i halsen. Stupa i soffan och blev där ett bra tag.. Idag känner jag fortfarande en skum känsla i halsen, och en något skum mage.. Har fått en tid i em på vc.
Igår blev Lucas hängig. Han hade ont i halsen och var förkyld. Inatt kom febern så han är hemma idag från skolan. Han ligger i en soffa, och jag i en annan... Nerbäddade.... Helgens alla aktiviteter är bara att ställa in. Ikväll skulle vi gått och käkat på golfen. I morgon skulle Marcus sova här, + vi skulle käka ihop med Linda, Krille & baren, spela lite spel och " bara vara" och på söndag match inne i stan, mot Bosna.  Men, nu blir det bara att lämna återbud till allt..



Annars har veckan bara rullat på... Vi ( el rättare sagt Michael)  är på jakt efter en ny bil. Inte spillrans ny, naj naj, en begagnad, men inte yngre än 09-  Det är absolut ingen "Ko på isen" så vi bara tittar... Vi ska göra oss av med volvon, iaf till sommaren.   Han vill ha en Audi A6 eller BMW 520d. Det ska vara en miljöbil, automatare, kombi, diesel och massa " lull lull" knappar i bilen. Vi var och provkörde en A6:a i Hbg. Ingen kombi, utan en sedan-modell. Kändes lite " gubbig", eller kanske inte kändes, mer att den såg gubbig ut.  Men var verkligen superfin och den hade "allt" han ville ha... På tisdag ska vi till Malmö och kolla på en Bmw. Jag gillar verkligen båda till utseendet , men på ngt sätt är det ändå "Audi" som faller mig i smaken..


Audi A6


Inredning Audi
















BMW 520d




Inredning Bmw

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar