lördag 27 juli 2013

Stranden, Mc, pw

Igår körde vi ner till stranden en sväng och plumsade i medelhavet. Underbart! Jag älskar havet, en speciell känsla infinner sig i kroppen. Lite negativt med vårt hus, att man måste ta bilen till stranden. Grabbarna jublade och kastade sig i vågorna, åkte på dom. Ja, jag också. De är ju såååå kul. Tyvärr glömde jag mobilen, så har inga foton... Crap.. Hutlösa priser bara för att hyra parasoll & 2 stolar.. 15€...sviiiiiiiin..  Nä, får köpa ett eget helt enkelt. Blir billigare :))
Efter beachen överraskande vi killarna med Mc Donald's för lunch. De gillades skarpt.
På kvällen grillade vi grillspett. Till det, pommes, rostade rotfrukter m smulad fetaost , sallad & stark chilisås... Shit vad vi åt.. Supergott... Lucas höll Micke sällskap under grillningen, med att bara stå och njuta av en härlig kväll...
Lite senare, när de inte är lika varmt, runt 20, snörade jag på gympapjuxen och hängde med Therese på en Pw. Gick en bra runda på 1h. Att svetten lacka är ett milt uttryckt.. Det rann floder från mig.. Men skönt var de efteråt. Vi hade karta med oss så vi inte skulle gå vilse. Såg ut som 2 riktiga turister hehehe...
Senare såg jag, Micke & Mona på en film,  Broken City, när de andra gått och lagt sig. Den var helt okej.

Idag ska vi köra upp till Valencia och kolla på en fotbollsmatch,  Valencia - Milan. Bara en träningsmatch, men ska bli kul ändå.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar