söndag 7 juli 2013

Motivationen till träningen...

Lyser verkligen med sin frånvaro.... *suck* Jag vill, jag vill, jag vill... Jag önskar så jag hade en gnutta av motivation till att röra på mig. Men jag har helt sopat den under  mattan sen dagen då min pappa gick bort.... Ur trist...
Men jag har börjat kolla på lite anonser på blocket, om att köpa en Crosstrainer. Är inte superdyra. Ligger på mellan 500-1000 kr. Men sen är ju frågan om den kommer användas? Blir det bara en dammpryl.. Och var ska jag ha den ? Planen är i tv rummet. Så kan man kolla på tv samtidigt som man tränar...
 
Sen blir jag allt lite inspirerad då & då av Hege, som bl.a tränar hemma med ngt program som heter Jillian. Får nog ta och testa det en regning dag... För jag känner jag behöver göra något åt allt" häng" Kan ju inte skylla på vilande muskler livet ut...


1 kommentar:

  1. Va kul att jag inspirerar dig :) Du borde verkligen testa på lite Jillian. Och det bästa av allt är att man kan skrika och svära till henne och kalla henne vad man vill medans man svettas, hon ger sig inte i alla fall...
    Eller så kan du ju komma till gymmet i Häljarp, för på torsdag skall jag vara spinningisntruktör där :)

    SvaraRadera