onsdag 6 februari 2013

Vad är rätt, vad är fel...

Lucas är förkyld.... Men allmäntillståndet bra. Lite glansig i ögonen, men ingen feber ( tror jag, jag tog aldrig tempen,,,,, ooooj oj ).  Jag skickade iväg honom till skolan ändå... På ngt sätt känns det inte alls bra... Men han är ju pigg ändå, så sjuk-sjuk är han inte... Så på ett sätt känns det okej... Har en inre kamp om mitt beslut :( Klurigt att ta beslut tidigt på morgonen. Vad är rätt, och vad är fel... Han var sjuk 2½ dag förra veckan, och denna vecka ska han vara ledig på fredag. Så samtidigt vill jag inte han ska missa så mkt i skolan..... Hade han mått dåligt, hade väl han själv sagt han inte orkar gå i skolan pga förkylningen ? Han är ju ändå snart 10 år...



1 kommentar:

  1. Syster Yster...
    Du ska inte fundera så mkt, självklart hade han sagt ifrån själv om han inte pallat. Jag sa alltid till mina att gå iväg, funkar det inte så är det bara att gå hem igen!
    Du fattade rätt beslut... =)
    Kram

    SvaraRadera