måndag 4 februari 2013

Urladdning & beroende

Efter en liten motionsrunda i morse, blev det en liten frukostsmoothie bestående av frysta bär, banan, äggvita, Kesella, linfrön och lite vatten. Kanon gott! Till det en kopp grönt te. Efter det kom världens urladdning.. Borde vara tvärtom.. Har legat i soffan hela dagen, som en zombie.. Trött, orkeslös mm.

Som sällskap under eftermiddagen har jag haft en bok, reklam och spelet Candy Crash Saga som finns i mobilen. Jag har blivit beroende och besatt av de jefra skit spelet.... Jag kan inte sluta...  Helt galet. När jag blundar ser jag färgade bollar, som ska flyttas runder. Jag ser gula & oranga ägg som ska spränga en lodrätt el vågrätt rad..  Ser man sånt, ja då har de bannemaj gått för långt.... 

Nu har jag lagt spelförbud till mig själv ikväll, och försöker slappa till The Big Bang Theory. En av mina favvoserier. Snart dax att nanna, som resten av familjen gör.. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar