söndag 30 oktober 2011

Har det vatt helg?

Ska man inte ta det lugnt på helgen, vila, slappa?? Detta har varit en hektisk helg, fylld med kalas och lite annat... Har verkligen inte hunnit njuta av ledigheten....... Och typ samma blir det nästa helg... Redan lite frustrerad...
Men samtidigt har den varit väldigt mysig. Alltid kul att umgås med familjen. Så trevlig har det varit ändå, bara saknat lite "egentid", och ha en pyamashängdag... :)
Idag /em styrde kossan mot Glumman, till syrran. Träffa allihopa jag brukar träffa och alla nya flick-pojkvänner.
Emil, min systerson, som fylde 23... Ska ha barn i mars/april.... kan inte fatta det...,, så himmla kul!!!! Är jätteglad för deras skull. Hmm vad blir jag till den lille krabaten,,,,, jag e ju hans moster, det är Lucas kusin... För Lucas blir det kusinbarn, men vad sjuttonn blir jag... Inget...? Ajooo, ngt namn måste det finnas....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar