måndag 6 april 2015

One of those days ...

Idag är en sådär dag då man bara vill ligga i sängen och sova bort allt ...hela dagen typ.... Lipa...tycka synd om mig själv... Men nån jävel har snott min tårkanal ... Finns inga tårar.. 

Har ont i kroppen , all energi är borta ,,kan inte tänka klart ... Känner mig helt nere,,,som luften gått ur en... 
Har jag ansträngt mig för mycket,,,oroat/oroar  mig i onödan,,,glömt bort mig själv ? Mmm säkert ... ❤️ Kroppen säger ifrån tillslut.. Det som är positivt är att jag känner det i förväg iaf..
Vill ut i fina vädret ... Men orkar inte .. Vill så mycket ,,men ingen energi.. 

Ska hämta arvingen nu på träningen. Sen blir det soffhäng igen ett slag innan de är dax för att hoppa i sängen igen, på riktigt . 
Jag vet många säger jag är grym på mycket... Men inte idag..idag bedrar skenet mig och övriga världen..  Måste man alltid vara på topp? Nopp... Funkar inte.. Funderar på att tröstäta nått ikväll... Godis? Choklad? Chokladpudding ? Eller varför inte ett isbergssalladshue.. De som är så gott och krispigt,,, mmm ironin är iaf kvar... Alltid något ;) 

1 kommentar: