torsdag 2 april 2015

Jobb under lovet och första biltvätt

Idag fick de bli lite jobb trotset är lov.hade möte i fm uppe på BoIS , kioskmöte ...  Snart dax för premiär och där är lite att fixa inför det...
Körde ner på skolan och vattnade Alex fröer som höll på att törsta ihjäl..... 

Förhoppningsvis tar dom sig,,,, han odlar grönsaker med någon No lektion... Från grund och botten...

Efter det så var jag nere på start elvan för möte nr 2.. Typ en intervju med en ny vaktmästare .. Han hade gjort ett cv och personligt brev....så roligtnär dom engagerar sig så.... Han verka riktigt bra och ska hälsa på oss nästa vecka....

Efter alla möte strålade solen högt på himlen OCH på bilen, och jag såg hur skitig den var...... Hade 3 poletter i väskan på en biltvätt i stan... En sån man tvättar själv i... Vet i tusan vad den eller det heter..., 3 olika program att löja mellan,,, 2 förryckte för min del.... Hade räckt med ett enl mitt tycke.... 2 poletter senare var bilen ren och fin iaf 


Lurre ringer var dag från Spanien .. Han har ingen hemlängtan alls.... Jo, till ett spel på sin x-Box..... Mmmhmmmm... Så mycket längtar han efter sin mamma ;) 
Han har shoppat nya Spanien kläder som han var jätteglad för iaf..


Idag var där lite kyligt mot vad det har varit.. "Bara 23g" .... Har varit 27 nu i två dagar... Han har badat både i havet och i poolen..... Borde vara som att bada med isbjörnar enl mig... Kallt som fan!!! 

Torres har ff..och bf..... Sover om dagarna, jagar om nätterna... Blir glad när jag kommer och ger honom mat... Puffar och kelar lite extra.... Kryper gärna in i örat om han får....

1 april idag..... Inte lurat någon,,,, inte blivit lurad heller.... Gött.... Och gött att det snart är sommar!!! 








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar