måndag 27 april 2015

Jobb(ig) vecka

Denna vecka har varit en 7 dagars arbetsvecka ... Tur man älskar sitt jobb... 

Den har innehållit allt från skola till konferens, till jobb på stan samt BoIS idag... Och Nä, jag stannar sällan upp och tänker efter vad jag håller på med... Varför göra det... Jag gillar när de händer saker,,,,men yes, jag vet att de kan bli förmycket också ... Ibland tror jag faktiskt att jag flyr från något,, slipper liksom tänka och grubbla ... En possitiv sak är iaf att tiden går.... Snart sommar!!! Snart sommarlov!!! Och sen flytt.... 

Förra helgen var vi hos syrran och sa "hej då" Nu är hon i Calli och hälsar på Emma ❤️ om 2v är de tillbaka igen.. Längtar att få höra allt kul de hittat på samt allt kul de upplevt. De har redan på 1v hunnit se Hollywood skylten, kört på Rout 66 och varit i Vegas och Grand Canyon .. Magiskt 


Jag och Sanna "delar" på mormor/mamma ... Hon är ganska nere nu då hon känner sig ensam .. Men vad ska man göra .... Alla jobbar och vi kan inte underhålla henne 5 dagar i veckan precis .. Låter kanske hemskt, men jag anser hon hade mått bättre på ett serviceboende ... Där kan hon umgås med andra osv ... Har någon att käfta med, skratta med , umgås med... Istället för att sitta hemma och sura och klanka på andra... 

Lurreman kom ikväll ❤️❤️ Han blev levererad till matchen som han såg med Fredrik samt fler från jobbet . Skönt han redan känner vissa, de flesta. 
Och från och med nu, ska han komna och bo hos mig varannan vecka... Underbart! 

Käka räkor igår... Tog timmar att förbereda dom... Tinas upp , skala mm,,, men gott var det !! Missa dock att fixa alla tillbehör till såsom ägg , majjo , brie ost mm... 
Hitta lite avocado i kylen samt lite ök korv att ha till ... Och ett örtbröd. Satt som en smäck 


Idag var de "sov morgon" ... Vaknade vid 8:30 men låg och drog mig till 9 ... Sen blev de kaffe i sängen ... Helglyx delux 

Har bet alla räkningar ikväll också .... Dog en smula .... Vart tar alla pengar vägen??? Jag måste bli bättre på att inte impulshandla ... Kör ett extra pass nästa vecka på streetan ... Gör kanske ett bokningsschema i veckan när jag får tid över... 

1 kommentar:

  1. Ja nu är det bara knappt två veckor tills vi kommer hem systeryster ❤️ Tiden går snabbt nu... Ha det bäst och dra inte på dig några magsår nu ❤️❤️❤️ Kram Kram

    SvaraRadera