måndag 13 april 2015

Födelsedag, firande, paketer och kalas

I torsdags , 9 april fyllde guldgossen 12år... 

12 år..... Crazydazy .... Vart tar åren vägen... Själv känner jag mig fortfarande relativt ung hehehe... 
Morgonen börja med frukostbricka på sängen och skönsång från mig.... 
Varm choklad med gifflar , chokladpudding och nått paket att öppna .. 
Vi hade alla lagt ihop present åt honom som han fick öppna sen på kvällen ❤️ men alltid kul att få öppna något på qvisten så hade hittat något smått till honom och slog in det i bakplåtspapper .. Kan för övrigt meddela det är omöjligt att tejpa på Biltemas bakplåtspapper ... Tur jag hade julsnöre hemma hehe.... 
Frulle vid tv:n och sociala medier.... Gött... 

På em for jag till häljarp där kalaset höll till.. Mera plats ;) 
Familjen/släkten var samlad , i stora delar iaf. Saknade ett par st... 
Vi bjussa på tacos och hembakad misslyckad tårta med lite kakor.. Mycket lyckat ... 


En glad kille fick sin efterlängtade stereo av oss, sen lite pengar & kläder som oxå stått på önskelistan ;) Han var supernöjd ! 







En mycket lyckad härlig dag och kväll. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar