måndag 27 april 2015

Medlemsskap och spara in pengar...

Idag har jag gått ur unionen, sagt upp mitt vktväktarskap och bett om att få bet månadsvis på bilförsäkringen.... Sitter och funderar vad man mer kan gå ur.... Förenade liv betalar jag var 3e månad ..... Men jag vet i hundan vad det är jag bet för?? Vet det kommer via facket.... Förenade liv, grupplivförsäkring... Till vad?? Har 0 koll,,' bara betalar... 

A-kassan fortsätter jag att betala.... Många bäckar små, så kan jag nog spara in några kronor.... 
Gick även ur mitt lottosystem... Har inte blivit några högvinster på mer än 10 år nu,,,,,,men nu blir de säkert när jag klev åt sidan ....

Nästa steg att kolla upp är mobilabonnemanget... Tror jag bet helt förmyckte där med... 680kr/mån .. Men de kanske är normalt ? Vad vet jag.... 


Pengar är absolut inte allt..... Men det är mycket.....tyvärr ....... 

Visning igen på lägenheten i morgon... Hoppas de kan ta den tidigare än 1 juli... Tänk om de kan ta den redan till 1 juni... Gött isåfall .... 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar