tisdag 22 augusti 2017

Träning X 2 och måååånga steg

I morse kom stunden där det var dax att äntra Friskis igen.. 7 v uppehåll, hej och hå... 

Det var tufft,,,jag hade verkligen ingen lust,,meeeen jag gjorde det, och jag är stolt över mig själv . Börja som vanligt med gymmet i ca 30 min,, körde igenom kroppen, armar, mage och ben.. Sen gick jag i 30 min på bandet,, blev 3,3 km. 
Duschad och klar sen var de dax att bege sig till jobbet... hade tydligen missat att meddela att jag börja sent idag,,, ooooppssiiiii.... Järnspikar!!!!!!!!!!!!! Där väntade en lägenhetsvisning och lite möten så dagen gick snabbt idag.. Lite planering inför nästa veckas skaldjursfest oxå och kommande Turkisk afton, där jag ska dansa magdans hehehehe,, en syn för svenska folket ho ho ho hoooooo.... 

Lunchen idag fick bli rester från igår.. Kyckling i fajita.. Muuums.. och en proteinboll till efterrätt ,,, satt som en smäck! 

När jag gick upp i morse kl 05:00 var jag så trött så viste inte vart röven var.. men tände lite ljus och fixa lite Java.... satt ensam i 45 min och beordra John Blund att ta sig ur mina ögon,,,,sen var de dax att väcka övriga i familjen för att hinna i tid...


Nu ikväll hade jag och Lina vår äventyrstisdag.. Vår plan var att gå en mil,, Blev 7,3 km  Jaja,,, bättre än att ligga på soffan.. De var varmt,,, de blev svettigt... men en bra och fin runda 


Stannade även till på ett utegym och Lina träna lite,, jag träna minilite,,träningsvärk sen i morse,, hehehe,,kleeeeen,,, men jag hoppade över dessa iaf,,, jämfota ,,,,läskigt men kul. 



Nu e jag ganska slut i kroppen,, en tuff dag fysiskt.. coolt,,,nu är jag på gång,,, Lägger man ihop det jag gått idag.,,,så blir ju faktiskt milen.. wooohooo,,, magiskt!!!  Delmål,,,hmmm,,, har inga,, måste fundera ut något,, måste ha ngt att sträva efter...

Stackars Lurreman hade ingen rolig hemgång idag efter skolan... stor trafikolycka på E6 så den var avstängd i Ängelholm ,,vilket ledde till att all trafik gick igenom ängelholm,, kaos,,, bussar var sena etc,, han skulle varit hemma 16;50,, kom hem 17:30,, kom inte ut Ängelholm med bussen... Snäll mamma som man är,, fixa jag en av hans favvomiddag,, - pannkakor ,,,med nutella ... Allt för att få han på gott humör hehehehe... 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar