fredag 24 mars 2017

Ska man skratta eller gråta?

+ 0,6 kg.... Hur e de möjligt? Jag har skött mig,,, rört på mig 3 ggr per vecka de senaste 2 veckorna, svettats som en häst...  ätit bra, och innan kl 18 om kvällarna , inget pms eller så..... över 10000 steg 4 dagar i veckan, vilket är dubbelt så bra gentemot 1 mån sen...... Så Vad händer??????????????????????? Jag hade verkligen förväntat mig/sett fram emot att komma ner på vikten jag var i oktober månad, när jag vägde som minst 2016.. Men fuck allt, fuck på precis allt.... lönt man kämpar???????????? Nu är precis hela min helg raserad... spelar ingen roll om de är solsken och 25gr varmt, eller 17 minus och snöstorm.. pisspotta på allt ändå. 


Ska köpa ny våg kanske,,,och hoppas på de finns bättre... för denna måste ju vara ur funktion...!! 
Jag är så jäkla sifferfixerad. Men de e ju vågen man går efter .. och DET ÄR VIKTIGT FÖR MIG MED SIFFROR,,, har alltid varit och kommer alltid att vara. 

+0,6....... ska man skratta eller gråta....... Nu har jag närmre 8 kg att bli av ned istället för 7... 

Nu ska jag tjura vidare i 20 min till,,,, sätta mig på balkongen och ladda batterierna i dessa fantastiska minusgrader ,,,, sen åka till jobb,,,klistra på ett fejtleende och jobba gärnet.Blir någ en pizza till lunch....  Ikväll får de bli ett 200g marabou till kvällsmat,,,med ett glas rött....somna i soffan innan kl 20,,,  Yepp, så får de bli ! 
Bitter- Jag? Ja lite i ena kanten :) 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar