måndag 13 mars 2017

Plus minus noll och gymkort

Tredje veckan med samma vikt,,,, Plus minus noll 3v på raken... På riktigt,,vad e de med kroppen? 
Att jag är äldre och över 40 köper jag inte,,, de funkar på äldre än mig, vecka efter vecka,, punkt och slut! Vänder dock allt nego till något positivt hehehehe ... och i detta fallet : det kunde vara värre,,de kunde varit plus 3v på raken... Bara att härda ut,, kötta vidare! 

Och kötta gör jag redan i morgonbitti ,,,typ 07:05... Då befinner sig minsan fru Frank Andersson på gymmet ... jodåsåatte,,, tant har gått och köpt ett gymkort i 4 mån... Skulle startat redan idag,,men jag valde en sovmorgon istället hohohoho,,bra start ! Men i morgon ska jag lämna arvingen på tåget i vanlig ordning 06:48 , och jag har skjutit på min arbetstid 1h/dag.. då passar de sig att ta 1h på gymmet, sen e jag fix och klar till 9:00. Tänkte köra mån-tors,,,fredagar har jag gemensam sovmorgon med Lurreman ,,,han börjar inte förrän 9:35 och då räcker  han tar tåget 08:40, magiskt! 
Och för att plåga mig ytterligare,,,,eller plussa på endorfinerna el vad fasen de heter,,,, har jag även bokat in mig på ett kvällspass just i morgon,,, Något som heter TBT distans och varar i 40 min.... Nu inser jag att jag borde valt TBT soft.... fuuuuuuck........ men den fanns inte på tisdagar,,och just tisdagar är "gratis träning" när man jobbar inom kommunen ,,

TBT - Total Body Trainer! - En rejäl genomkörare, som namnet lovar så får kroppens alla muskler jobba – du får både effektiv styrke- och konditionsträning! Kul, skonsam, annorlunda och utvecklande träning. Kolla schemat och boka! 

  • TBT DISTANS 40min och 55min. En riktig träningomgång med Total Body Trainer på 40 minuter. 
  • TBT SOFT Ett skönt gruppträningspass på Total Body Trainer. Du får både kondition- och styrketräning, vi varierar intervall och distansträning. Passet är ca 40 minuter långt och är lämpligt både för dig som just har kommit igång med din träning och dig som är vältränad. Alla får ut mycket träning av passet - du anpassar motståndet efter dina egna förutsättningar. 

Jaja,,,vad är en val på slottet... nu hoppas jag att innan midsommar ( bara 14v kvar) så ska kasslern minskat lite,,likaså änglavingarna och förhoppningsvis har hängmagen minskat något....Väskan är packad... jag är redo , Woop Woop 

Kvällens middag bestod av grillad kycklingklubba, blomkålsris och ugnsrostade grönsaker... kärlek till all mat..., 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar