tisdag 14 mars 2017

Chockar omvärlden

Idag har Fru Frank Andersson gjort något hon inte någongång tidigare gjort.... Jag styrketräna i morse i 45 min,,gick på gå bandet i 20 min i rask takt ....
For till jobb,,,jobba,,,hämta Lurre vid tåget 16:15,, hem,,, laga middag,,,,sen for jag in till Friskis iiiiigen,,,,till 18:30... tog inte passet jag nämnde igår,,,utan jag och Lina körde ett skivstångspassFlex 70 min...Tänkte vi till innan vi boka om? Nopp.... viste vi vad flex innebar? Nopp... hehehe,,,, och vi boka om för tiden kl 17 passa oss inte bra, blev stressigt.... I 70 min svettades vi i massor,, först 45 min med stång och vikter,,,sen 30 min flex..

Flex funktionell träning med fokus på rörlighet

Träna och utmana din funktionella rörlighet, den naturliga flexibilitet din kropp behöver. Du mjukar upp och sträcker ut dina muskler en i taget, eller i totala övningar för hela kroppen. Träningen är fokuserad med dynamiska, tydliga och energifyllda övningar.

Passet vänder sig till dig som är igång och tränar och vill komplettera med träning för din rörlighet.



OMFG... !!!! Kommer jag kunna gå i morgon??? Näää,,,mest troligt inte... jag kommer nog vara förlamad i armarna...Hohohohoooooo... Fredrik kommer få bära upp mig och hålla min kaffemugg, mata mig, klä på mig,,, ..Lucas kommer få köra bilen in till tåget och jag kommer ligga raklång i baksätet och åja mig ( lika bra han får övningsköra redan..) sen tar jag färdtjänst upp till jobb,,, där kommer sen mina kollegor att serva mig med allt som behövs hehehehehe.... 


Jaja,,, jag har utmanat mig själv nu i 4 mån,,, och bara tisdagar de blir dubbelpass,,, de får svida nu i början... vill man bli fin får man lida pin enl de gamla talesättet.... 
I morgon blir de nog crosstrainern istället för gymma, vill testa de med... sägs vara bra,,, Nu måtte de väll hända lite på vågen på fredag!?!? Kan ju inte stå stilla... hit med lite minus . 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar