fredag 17 mars 2017

De blev minus

Idag blev de äntligen ett minus på vågen . Yeeej . Minus 0,5 från förra fredagen ! 

Står ändå och stampar på de siffror som funnits med sen i november/december,,då jag släppte allt ....  När jag gått ner 1,3 kg till, så är jag under de jag vägde i oktober iaf. och då kommer de kännas bättre i min hjärna 😀 Denna gången på vv går de inte lika snabbt som de har gjort....  Jag har 2,2 kg kvar till mitt första delmål.. Har inte bestämt min belöning ännu... Kan bli nya naglar el en ansiktsbehandling ,,, vi får se.... 
Sovmorgon idag... gött... ska väcka Lurre om 10 min... Hans tåg går 8:41 idag.
Själv ska jag på nån utbildning idag mellan 10-12,,, om Agilt arbete.. Kan inte så mkt om det... kanske blir kul. Alla i Ängelholms kommun ska gå den. 

Ikväll blir de flygande Jakob till middag,,, sååååå gott! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar