fredag 13 november 2015

Barnvecka, 75 åring, jobb, sjukling, ett galet medium och väggord

Man hinner fan inte blunda mellan fredag och måndag.... Dagarna går galet fort.. Redan fredag kväll liksom... Här sitter/ligger jag i soffan och kollar på idol,,,ensam... Grabbarna spelar dator,,Elin pratar med kompis,,, Fredrik sitter och läser tidningen vid köksbordet .... Jag har dock ett glas vin som sällskap,, hehehe.... 
Jämn vecka =barnvecka.. Mysigt ,, Lurre kom i måndags efter träningen, Eric i onsdags, och Elin idag .. Mysigt när alla är samlade ❤️ Självklart blev de taco till kvällsmat.. Min vinst sen förra veckan.. Woop Woop .. 

Eric är sjuk, och ville vara lite sjuk här hemma hos oss.. Hämtade honom i ons efter jobbet... Fredrik har jobbat hemifrån både Tors och fredag, så det passa jättebra..  Lucas har ont i hälarna och skippa träningen i onsdags kväll... Han sparar sig till cupen i morgon i Lund .. 

I tisdags var jag och Lucas på kyrkogården och gratulera pappa.. Han skulle ha fyllt 75 år.
Satte en bukett , försökte tända ett ljus, men lönlöst i blåsten.. Vi tror dock det var pappa som busa till det däruppe,, vi tände, han blåste ut... ❤️ Tänk att det är 2 1/2 år sedan han gick bort... Så känns det inte... Hade han levt, hade det varit stor fest nu i helgen ... Pappa älskade fester och folk.. 

Har by the way hämtat ut min nya mobil minsann... iPhone 6s 🙌🏼 
Inte superstor skillnad från 5s ,, lite tunnare och rundare... Jag är nöjd iaf.. Men bör nog skaffa ett fräckt skal... Känns som jag kommer tappa den inom kort,,,och de vore ju synd om den går isönder.

I Tors var vi i Malmö allihopa.. Såg Karsten Torebjer liveshow på Viktoriateatern. Fullsatt. Riktigt roligt. Han e inte klok.. Älskar honom.. 


Har även fått hem väggordet jag beställt... Trodde jag beställde annan text.... Vet jag ville ha denna oxå, men nu blev de inte enl planen i huvudet , hehehe....nåväl, vad är en bal på slottet. Detta kommer också bli super... Ska bara hitta en annan plats att sätta den på... 
Beställa ny kan man alltid,,, Elin vill också ha text på sitt rum, så ska visa henne sidan,, Fyndiq.se ,, finns massa fina saker... 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar