onsdag 4 november 2015

Bakad pot = Underskattat

Ååååå matkoma delux .... Ikväll käka vi bakad potatis ... Det är alldeles för underskattat... Mer bakad potatis åt folket !!! 
Mannen gjorde en röra till mig,,,,en röra åt sig.. Jag fick med kräftstjärtar, rödlök, grillkrydda blandat med créme fraich .. Kärlek ❤️ 
Till sig själv gjorde han en "het skinkröra" 
Vi/Fredrik , gjorde vars 2,,, men orkade bara vars en hehehe ,, man lär sig .. Magiskt gott ! Och billigt i points ❤️ En pot är 4 pp och kräftstjärtar är ganska billigt det med 

Revbenen vi åt igår,,.kostade massa points .. Hela 16! bara för spareribsen,,, Sen tillkom sås och lite pommes,,  wojne wojne.. Men gott var det 😀💕 
Idag var bi och shoppa lite på Munka Allköp .. Träffa nya ägarna - Björn & Sabine.. De drev Ica i häljarp innan.. Nä
De övertog Ica Allköp nu 1 nov.. Kommer bli as bra! De var säkerligen bra innan också ,,jag har inte bott här sålänge och kan inte jämföra med något.. Men ganska coolt att de förföljer mig hehehe.. Måste varit en bra kund för dom ..- Där jag bor,- väljer de att driva butik 😀 Jag äger hehehe .. Fick en örfil av Sabine - Fick INTE handla mer på Willys!!! Numera är det Munka som gäller , punkt! 

I morgon ska jag hämta min nya mobbe.. Min rosa iPhone 6s... 
Måste tyvärr lämna den jag har idag..*snyft*. Har verkligen varit supernöjd,, men alltid kul att förnya sig.. 

Nu ska jag krypa ner i soffan hos mr fantastisco och förhoppningsvis se en ful.. Och äta popcorn .. ❤️ 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar