torsdag 6 augusti 2015

Malmömatch , Lundabesök och kvällsgäster

Igår blev Fredrik och jag medbjudna på att se Malmö matchen. Hag har aldrig varit på Swedbank arena. Vilken upplevelse! Och vilket tryck där var... Supertrevligt var det. 

Då det var med massa boisare , så var det i logen vi hamna.. 3 rättersmeny och fri dricka..lyxigt värre. 

Idag var jag med syrran och mamma på Lunds sjukhus... Återbesök från hennes op.. Tog ett par min,, inget nytt och givande .. Hon är som hon är, och sjunten sitter och funkar som den ska..
Efteråt tog vi en fika i caféet ,,, mamma bjussa, och gratis är ju gott 

På hemvägen stanna jag till i Glumman för att handla tidning till Fredrik ❤️ Uppräckte då jag "tappat" , blivit av , med mitt visa kort... Gatt dammet,,, helvetesjävlapisshue!!!!!!!! Så jävla klantigt av mig... Jaja,,, bara att spärra... Det tar 5!!! bankdagar att få ett nytt... Moget .. Får leva på Fredde i en vecka ( de gör jag iof redan hehehe) ,,, han får sköta shoppingen , så pillar jag navelludd sålänge 😜 

Ikväll fick vi badgäster.. Henke och Mia med kids kom på ett Kvällsdopp och stanna på lite kvällsmat. Grillad korv i all enkelhet. Passar alla 👍🏼 

Barnen fånga lite grodor när de inte bada... Uärk 
De fick bo i ett glas i nån timme innan de kom ut i friheten igen... 
Såklart sjukade vi oss med galna inspelningar i en kul app... 
Riktigt roligt :)  Torres kom också ut och mös i solen idag.. Han börjar bli social ... 

Fredrik jagade barnen runt poolen.. Lajbans... De tjöt av glädje ... Så underbart att se... Han skoja till ordentligt och skulle "hoppa över poolen " för att ta dom... Han hoppa i poolen med alla kläder på ,,,hahaha,,, galen,,, Siri och Nils  viste inte vart dom skulle ta vägen.. Och såklart slutade det med att de också bada... 
De diggar sin farbror rejält ❤️ och jag bara älskar att se och höra glädjen....

Och jag älskar min bäääädemumiä över allt annat 😘

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar