onsdag 5 augusti 2015

Kickoff 2015

Iförgår hade vi kickoff med jobbet. 
En helt fantastiskt dag! Grymme! 
Jag viste nada om vad som skulle ske ( lite roligare då ) 
Kl ringde 06:45.. Då var man inte snygg... Men med lite Java i kroppen så ordande det till sig. Kl 8 körde vi ner till La. Ryggan var packad enl instruktion med div ting. 

Kl 9 delades vi upp i lag. Jag hamna med Jeppe och Isak . 
Första uppdraget var att ta oss till en gata i Munka Ljungby ( allihop) och åka kollektivt ( många av våra elever pendlar , så grejen var att känna på hur det var) med reseplaneraren. Isak som pendla från Malmö under morgonen, missa att hoppa av i Landskrona ,,,hahaha , så han och 2 till slöt upp i Hbg . 

När vi hoppa av tåget i Ängelholm , hade vi fått mail om att räkna ut antalet tegelstenar på en stolpe...

Därifrån tog vi en buss till munka och till  den tillsagda gatuadressen. 
Där mötte El bosso upp oss för att meddela att vi skulle gå i ca 4km till nästa mål.. utan mobil och klockor. De lag som kom närmst mållinjen 11:35 vann den grenen.. Vi hade 50 min på oss.. 
Vi gick och gick i gassandes solsken. 
Det var kul.. Man pratade med alla om allt.. Såklart blev jag pinkinödig och satte mig i åkern för att tömma blåsan.. ( som på gamla goda tider hehe) 
Väl vid mållinjen serverades det lunch och nya instruktioner.. Paddling .... Motströms ... Lagvis.... 


Vet inte hur lång sträckan var... Men de var as jobbit :)  och såklart välte vår kanot.. Så nu har man badat i Rönne Å också hihihi Så blir de när alla 3 vajar för ett träd... 
Nån fota det på håll... 

När väl den turen var över..var det chill i ca 15 min innan nästa överraskning kon..



Då vi var "på landet" ( vet fortfarande inte vart jag var,,, men har pkt förbi där) så kom bannemig ett Traktorsläp och hämta oss.. Coolt ... Alla satt och stod på flaket .. Superkul! 




Traktorn tog oss till Össjö ( Nääämeeen ... Haha) och vårt hem...
Där chilla vi typ 1h med bad, snack, och litta kaffe mm... 
15:30 gick vi till fotbollsplanen ( Åsbovallen) för ännu en aktivitet.. Bubbelballs

Såååå jävla roligt !!!! Tom jag med diskbråck kunde spela.. Roligaste jag gjort på länge... Och såååååå jobbigt... Spela 3 spel .. Fotboll , skydda presidenten och  last man standing. 



Efteråt var man mer än död hehehe.. Men as kul !! 

När den aktiviteten var slut ( sista för dagen) gick vi hem till oss och grilla .. Och bara chilla.. Blev lite badande även då såklart 




Vi var typ 25 pers i trädgården.. Vi har härliga ytor och allt funka perfe . 

Tack världens bästa chef ❤️ för du gjorde dagen så magiskt. Grymt kul , Du äger hihihi ❤️😘 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar