torsdag 20 augusti 2015

Intervju, pulver och middag hos pappa

Igår var jag på en intervju i Ängelholm. Har funderat ett tag på att bli coach hos vv och en kväll slängde jag iväg en ansökan.. De ville träffa mig och igår gjorde vi slag i saken... Luncha på ostbutiken och hade intervjun där.. Världen är allt bra liten, när de visa sig att regionchefen för hela södra Sverige , också bor i Össjö..... Hehehe,,,de är liksom här de händer...
Intervjun gick bra, och jag kan börja min utbildning redan till hösten och vara klar till februari. Check på det... Ska bara fundera lite till... 

Efter intervjun var de dax att åka på ett annat event... Fredrik hade blivit inbjuden till en krut-käring som ville visa och berätta om sina produkter.. Såklart hade de med viktminskning att göra..... Hearbalife... Whaaat what... Jag är ingen pulvertjej....tyvärr,,,, och vill hålla mig till vv... Men kul att göra en kroppsscanning....eller inte.... Fick en käftsmäll  ... Har gått upp 9kg!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! sen december... Jag blev gråtfärdig.... Ville bara storlipa, men bet ihop... 9 fucking kg..... Suuuuuuuuck.... Dendär tanten,,, shit va hon prata...jag vet fortfarande inte riktigt vad hin prata om... Jag var där i nästan 4h...!!!!!! Från 14-17:45.. Fredrik drog vid 17...(lyckans ost)  sår i öronen ... 
Efter det, var jag tvungen att koppla av..... Så jag besluta att åka ut till pappa en sväng... Köpte med kvällsmat iform av lösgodis ( smart val när precis insett man behöver losa 10kg,, sånt som kallas för tröstätning,,) och en ny blomma... Sen bara satt jag där,,,, skönt .



Körde inom syrran och tog lite kaffe och snacka skit... Mysigt ❤️❤️❤️ 

På hemvägen körde jag bannemaj över ett vildsvin... Nästan hemma,,, 1km från dörren...

Blev skiträdd och as chockad....... Huaaaaa,,,,aldrig mer.....


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar