tisdag 30 juni 2015

Vrid upp mig igen och bråkiga enheter..

Sähär känner jag just nu... Har gjort det hela dagen...

Det har har varit mycket nu de senaste veckorna.... Kroppen säger ifrån... Jag är helt slut, helt off, och ingen energi.. Idag har jag bara gått efter "schema" Sånna  måstensaker... Tömma källaren på Tränggatan , fått den städad,, varit på provtagning , var hemma och åt nått snabbt.. Betala räkningar ,,, tillbaka till La för ge mobiler till BoIS .. Jag hade inte ork att jobba ikväll..... Helt off...

Hämtade hem Lurreburre för en mysvecka hos oss.... Vädret ska bli toppen också ,,, hoppas på lite bad i poolen. Lurre försökte doppa sig i det otroligt ljumna 18g vattnet..... Jag ser bara isbjörnar :) 
Vi grilla lite flinta på kvällen och satt och mös på trädäcket ❤️ Grannarna kika förbi och prata lite.. Vi följde med dom in i derasträdgård en sväng, för att checka deras kattbebisar som är 8v..... Kan man bli annat än kär? Så söta små lurviga varelser...❤️ 



Mina enheter har fortfarande öråd.. De komuniserar inte alls med varandra.. Gatt dammet ,..... Så har inga mobilbilder att ladda upp på paddan från lurres bad..... 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar